1-11-1softwaresolutions Secure.bg: ERP - софтуер
Logo Secure.bg

Софтуер за управление на бизнеса

ERP софтуера на secure.bg е изчключително гъвкав за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента. При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.

Какви предимства притежава ERP софтуера:

  • Лесно управление на проекти
  • Холдинг управление
  • Интегриран изкуствен интелект
  • Лицето разпознаване
  • Следене на складова наличност
  • Повишаване продажбите с нашата CRN система
  • Голямо разнообразие от документи
  • Маркетингови инструмент
  • Всичко е криптирано
  • Справки в реално време


Достъп до ERP системата:

Системата на secure.bg е уеб-базиран софтуер, което улеснява както поддръжката, така и достъпа. След като въведете електронния адрес на ERP софтуера в адресната лента на браузъра Ви, влизането в системата може да се осъществи по два начина:

  • С потребителско име и парола
  • 4-цифрен пин код


Табло за управление:

Само с един поглед към таблото за управление ще знаете всичко, което се случва с бизнеса Ви. Всеки един от служителите Ви ще има строго определен достъп от Вас самия, в зависимост от позицията му в дружеството.

Възможности и управление:

Управлявайте по-ефективно проектите си. ERP системата на secure.bg притежава необходимите инструменти, които да улесняват процеса на работа. Синхронизирате ефективно – служители, парични средства, стоки и документи. Наблюдавате процеса на даден проект онлайн в реално време. Например:


Складова наличност:

Имате възможност да въвеждате, търсите и следите продуктите и складовете, да заприхождавате, да трансферирате между складовете и да извършвате ревизия. Можете да групирате продуктите/услугите си по:

  • Цветове
  • Размери
  • Цена
  • Баркод
  • Складове

Лицево разпознаване:

Модула Контрол на работното време е интегриран в ERP софтуера на secure.bg чрез лицевото разпознаване можете да наблюдавате бизнеса, служителите и посетители в обекта по всяко едно време, по този начин Вие надграждате управлението на бизнеса си.

Контрагенти:

В системата можете да въвеждате база от данни с Вашите контрагенти. Имате възможност да проследявате, коригирате и обновявате списъка си с клиенти и доставчиците, с които работите. По този начин ще имате ясна представа за заявките, доставките и разходите на бизнеса си.

Многообразие от документи:

С MY-DOX можете да създавате лесно и бързо всички документи, съпътстващи както бизнеса Ви, така и автопарка Ви:

  • Договори
  • Оферти и Протоколи
  • Товарителници
  • Пътни листи и Нарушения
  • Фактури
  • Разходи
  • Фирмена документация

В MY-DOX можете да правите справки в реално време за:

  • Разходите на предприятието за целият период от създаването му до момента.
  • Направените разходите на предприятието за определен период.
  • Направените разходи към клиент.
  • Направените разходи по специфичен проект.
  • Разходите за заплати, болнични, отпуски и др. на служителите Ви.
  • Наличности на стоки и услуги по различни складове.
  • Състоянието на автомобилите.
  • Работните часове на служителите.
  • Приходите на предприятието от създаването досега.
  • Приходите за определен период.
  • Приходите по специфичен проект.
  • За вземанията получени от един или няколко клиента и още много други...

Експортиране/трансфер:

Системата може да свързва сродни документи. Например – договор към протокол, оферта, фактура, и др към конкретен проект. Можете да експортирате документи към Microsoft Excel и също така и снимки. Можете да прехвърляте документи и цялата стока до други търговски акаунти в системата.

Криптиране:

Чрез Вашия уникален сертификат и подпис, ще имате възможността да криптирате документи, списък със задачи и др. Единствените, които ще имат достъп до тях, ще са хората, на които дадете достъп. Чрез криптирането вие можете да скриете вашите файлове, съобщения и бележки от другите.

Криптирането може да бъде скрито по два начина:

  • Чрез сертификат
  • Чрез пръстов отпечатък с добавена опция

Онлайн плащания:

С ERP софтуера на secure.bg имате възможност да целият паричен поток на компанията от проекти – печалби, разходи, задължения към клиенти, вземания от клиенти и др. Друга модификация, която софтуера предлага е извършване на онлайн плащания чрез POS и PayPal.

Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер

Видео секция

показно
x
Този уебсайт използва бисквитки за да работи оптимално за вашите нужди. Приемам