Logo Secure.bg

Блог
Новини от света на технологията и Secure.bg

Изкуственият интелект е бъдещето на CRM

Изкуственият интелект е бъдещето на системата за управление на взаимоотношенията с клиентите ( CRM )

Интегрирането на AI със CRM системата има много плюсове, най-вече за малкият и среден бизнес. Той ни помага да се обвържем с клиентите и да ги разбираме по-добре.

Умни работни процеси, повишена автоматизация

Автоматизацията на бизнеса е ефективен инструмент, който Ви доближава максимално до крайният потребител. Не е нужно да имате специални познания по автоматизация и изкуствен интелект, за да използват CRM система, тъй като тя работи самостоятелно и предлага правилните автоматизирани процеси.

Анализът на работните процеси с помощта на AI е води до значителни подобрения в използването на CRM. Тъй като не се изискват никакви настройки и кликания, спестявате значително време, което можете да инвестирате в изготвянето на стратегии.

Оптимална обработка на данни

За да определите стратегиите си за продажба - обработвате и анализирате базата данни, създадена и поддържана от CRM системата. Благодарение на AI можете да подобрите връзката си с клиентите чрез подробното извличане на извлечените данни от социални мрежи, електронни устройства.

Персонализираните съобщения, разрешават на CRM да взаимодейства с клиентите по най-подходящите часове за деня, използвайки атрактивни съобщения, на които те ще откликнат.

Надеждно въвеждане на данни

Събраните данни от CRM предоставят важна информация на отдела „Продажби“.

Автоматизацията, комбинирана с AI предлага външна интеграция с най-популярните пакети като Google, Microsoft и LinkedIn. Екипът Ви вече няма да е натоварен с процеса по въвеждане на данни, а ще може да се съсредоточи върху изграждането на благоприятни взаимоотношения с клиентите.

x
Този уебсайт използва бисквитки за да работи оптимално за вашите нужди. Приемам