Logo Secure.bg

Блог
Новини от света на технологията и Secure.bg

Как да добавим служители в системата на My-dox

Как да добавим служители в системата на My-dox

Системата на My-dox е богата на функционалности – можете да управлявате няколко компании от едно място, да правите анализи и справки как се справя бизнеса Ви, да управлявате служители и още много неща!

В днешното видео и статия, ще Ви покажем как лесно и бързо да добавяте служители в системата на My-dox.

Стъпка I

Влезте в меню Служители, кликнете върху бутона Добави, изберете Служител

Стъпка II

Изберете предпочитаната категория, както е показано във видеото

Стъпка III

Попълнете информацията

Стъпка IV

Кликнете върху бутона Добави

Стъпка V

Прикачете Трудов договор, молба за назначаване, служебна бележка, трудова характеристика

За повече информация, изгледайте видеото

Видео секция

показно
x
Този уебсайт използва бисквитки за да работи оптимално за вашите нужди. Приемам