1-71-7softwaresolutions Secure.bg: Софтуер за заведения, ресторанти и магазини
Logo Secure.bg

Софтуер за управление на заведения, ресторанти и магазини

софтуера за управление на заведения, ресторанти и магазини е изчключително гъвкав за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента. При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.

достъп до софтуер за заведения, ресторанти и магазини

Системата на secure.bg е уеб базиран софтуер, което улеснява както поддръжката, така и достъпа. След като въведете електронния адрес на софтуера за заведения в адресната лента на браузъра Ви, влизането в системата може да се осъществи по два начина:

  • С потребителско име и парола
  • 4-цифрен пин код

Какви са предимствата на софтуера за заведения?

  • гъвкав прием, посредством автоматизация
  • лесна организация
  • справки
  • лесно управление на капацитета на заведението
  • Управление от смарт устройства – телефон, таблет
  • по-широк кръг от клиенти - всеки с мобилно устройство и Интернет може да разгледа менюто Ви
  • по-атрактивно представяне на ястия, напитки и десерти - освен снимков материал, може да добавите и кратки видеоклипове
  • възможност за мултиезичност
  • без разходи за разпечатване
  • вградената търсачка улеснява търсенето
  • без сгрешени поръчки
  • викането на сервитьора и сметката става само с един бутон
  • позволява приемането на поръчки, без да се налага да правите онлайн магазин
  • можете да спазвате мерките за безопасност - кухнята продължава да работи, а Вие предоставите възможност на клиентите си да вземат поръчката си от ресторанта или Вие да я доставите на място
  • по-ниски разходи и по-високи печалби
  • служителите Ви няма да изгубят работното си място
  • допълнителен канал за продажби
  • безконтактно плащане

Система за управление на заведения

софтуера за управление на заведения на secure.bg е изключително лесен, удобен и иновативен. Процесите поръчка-плащане се осъществяват изцяло във виртуална среда. Сервитьорите комуникират с клиентите и персонала в кухнята онлайн, което прави невъзможно объркването на поръчки от страна на готвачите и сервитьорите. софтуера на secure.bg е съвместим с:

  • Фискални устройства
  • Принтери
  • Скенери
  • Четци на карти
  • Смарт устройства и др.

складова наличност

В системата на secure.bg имате възможност да въвеждате, търсите и следите продуктите и складовете, да заприходявате, да трансферирате между складовете и да извършвате ревизия. Можете да групирате продуктите/услугите си по:

  • Вид
  • Размери
  • Цена и цена на поръчка
  • Баркод
  • Складове

Изцяло онлайн

Дойде ред да поговорим и за Онлайн системата за управление на ресторанти. Целият процес поръчка-кухня-доставка е автоматизиран. Клиента влиза в приложението, избира няколко неща от менюто, след това потвърждава поръчката си. В мига щом натисне бутона ПОТВЪРЖДАВАМ, складовата система се включва, подава информацията към кухнята и преизчислява складовата наличност.

Когато храната е готова, кухнята отбелязва това и системата търси свободен доставчик. Щом доставчика Ви потвърди поръчката, взима храната и я доставя до клиента.

Онлайн системата е подходяща по време на локдаун, защото разходите за персонал са по-малко, но за сметка на това, бизнеса Ви продължава да работи. Освен в извънредна ситуация както сега, можете да използвате онлайн системата, когато ресторанта Ви отвори и врати. Много от хората предпочитат да си поръчват храна за вкъщи, пред това да отидат на заведение.

Важна функционалност на системата е и Онлайн резервацията.

Процеса по резервиране на маси в ресторанти е дълъг. Клиента се свързва с персонала, казва за колко часа и за колко човека иска да си запази маса и накрая получава тази, която салонният управител е избрал за него. Накрая клиентът остава недоволен, защото вместо да получи хубава маса, с красива гледка, той и близките му са сврени някъде в ъгъла – чакат половин час да бъдат обслужени, често се случва сервитьорите да забравят за някоя поръчка, защото са съсредоточени върху тези, които са в полезрението им.

Ние от secure.bg, искаме да подобрим на само комуникацията между персонала, но и качеството на обслужването в ресторантите. Как?

Нека дадем пример:

Представете си, че сте на мястото на клиента и влизате в сайта/приложението на любимият си ресторант, за да си запазите маса.

Пред Вас се появяват характеристики за отмятане:

  • За колко човека е резервацията

  • Пушачи/непушачи – близо до веранда

  • Алергии – ако клиента разясни алергиите си по-отрано кухнята ще има възможност да вземе навременни решения относно ястията, които да поднесе

  • Предпочитана кухня

  • Красива гледка/уединено място - Ако ресторанта Ви се намира на място с красива гледка към морето/планината, повечето клиенти ще искат да ѝ се насладят с прекрасните ястия, които сервитьорите ще им поднесат

  • С деца/ без деца

След като отметнете предпочитаните характеристики, на екрана ще се появи схема на ресторанта, свободните маси, отговарящи на предпочитанията на клиента ще бъдат оцветени в зелено. По този начин Вие и клиентите Ви ще са доволни.

Онлайн плащания

Със софтуера на secure.bg имате възможност да проследявате целият паричен поток на компанията от проекти – печалби, разходи, задължения към клиенти, вземания от клиенти и др. Друга модификация, която secure.bg предлага е извършване на онлайн плащания чрез POS и PayPal.

Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер

x
Този уебсайт използва бисквитки за да работи оптимално за вашите нужди. Приемам