Как да добавим служители в системата на My-dox
Как да добавим служители в системата на My-dox
Системата на My-dox е богата на функционалности – можете да управлявате няколко компании от едно място, да правите анализи и справки как се справя бизнеса Ви, да управлявате служители и още много неща!
В днешното видео и статия, ще Ви покажем как лесно и бързо да добавяте служители в системата на My-dox.
Стъпка I
Влезте в меню Служители, кликнете върху бутона Добави, изберете Служител
Стъпка II
Изберете предпочитаната категория, както е показано във видеото
Стъпка III
Попълнете информацията
Стъпка IV
Кликнете върху бутона Добави
Стъпка V
Прикачете Трудов договор, молба за назначаване, служебна бележка, трудова характеристика
За повече информация, изгледайте видеото